سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معماری

نظر

یک نظرسنجی مستقل اخیر از بیش از 2000 متخصص تجسم معماری یک روند جذاب نشان داد. بیش از 20 درصد از این طراحان و معماران در حال حاضر در حال استفاده از رندرینگ در زمان واقعی هستند که 40 درصد آن را برای تصویب به کار می برند.

اینجا چه خبره؟ پاسخ این سوال در همگرایی تکنولوژی رندر در زمان واقعی است که در ابتدا برای بازی ها طراحی شده است و نیاز به معماران برای ایجاد سریع تر دیدگاه ها و انیمیشن های خیره کننده است. همانطور که پردازنده و پردازنده گرافیکی قدرت و توانایی را به دست آوردند و ابزارهایی مانند موتور Unreal Engine رندر فتوترال را در زمان واقعی معرفی کرد، ما استفاده ی اجتناب ناپذیر از رندر در زمان واقعی را برای نمایش معماری دیده ایم.

نقد طراحی در سرعت اندیشه

شما روزها مدل های خود را روشن کرده اید و تنها مواد درست را استفاده کرده اید، فقط زمان رندر طولانی آن را کاهش می دهید. در نهایت، شما تنها با یک عدد رندرهای کامل به شما نشان داده می شود تا مشتری خود را نشان دهید. آیا نمی تواند عالی باشد اگر مشتری شما بتواند از هر نقطه ای از ارجحیت در اراده، به طور کامل نمایش دهد؟ این جایی است که رندر در زمان واقعی می آید

هنگامی که چندین ذینفع میتوانند یک طراحی ارائه شده را در زمان واقعی بررسی کنند، به سرعت درک ساختار را به دست می آورند. آنها می توانند تغییرات را درخواست و به روز رسانی طراحی پس از آن، کاهش تعداد تکرار و کاهش زمان بررسی از هفته ها به ساعت.

با رندر در زمان واقعی در Unreal Engine ، مشتریان می توانند یک تور خودگردان از مدل رندر شده را بیابند و از هر فضای مورد نظر بازدید کنند. در حالیکه مشتریان شما می توانند با استفاده از قاب و یا پیش نمایش در یک بسته ایجاد مانند Revit یا 3ds Max، یک تور به این صورت را مشاهده کنند، تور یک صحنه به طور کامل ارائه می شود تجربه بسیار بیشتر شبیه بودن وجود دارد. با رندر در زمان واقعی، مواد و سایه ها نشان داده شده است به عنوان آنها با روشنایی واقعی نگاه کنید، همراه با جزئیات که در قاب قاب قابل مشاهده نیست. ساختمان حتی می تواند به طور کامل ارائه شده از هر زاویه در زمان های مختلف روز به احساس برای اینکه چگونه تغییر نور خورشید بر مواد و روشنایی، هر دو در داخل و خارج تاثیر می گذارد.

 

و با دسترسی آماده به هدست واقعیت مجازی، بسیاری از شرکت ها شروع به ارائه به مشتریان توانایی برای کشف طراحی با خروجی VR به طور مستقیم از موتور غیر عمیق . این روش اکتشاف طراحی، همان اندازه آزادی را برای کشف ارائه می دهد، اما به عنوان یک تجربه کاملا عمیق، استریوسکوپی.

استفاده از داستان نویسی برای فروش طراحی

ویژگی های منحصر به فرد ساختمان چگونه باعث می شود ساکنان احساس کنند هنگام زندگی یا کار در داخل آن احساس می کنند؟ چگونه گذرگاه ها هنگام راه رفتن با آن واکنش نشان می دهند؟ یک سخنرانی که به یک داستان می گوید، بیننده را قادر می سازد که ساختار را به گونه ای تجربه کند که هنوز نتواند ارائه دهی یا حتی پرواز را از بین ببرد.

شاید شما بخواهید در گذشته داستان های ویدئویی ایجاد کنید، اما محدودیت های زمان یا بودجه مانع آن شد. با رندر در زمان واقعی، زمان تولید چنین محتوا 10 برابر و یا بیشتر کاهش می یابد، و این نوع هیجان انگیز ارائه را در دسترس کسانی قرار می دهد که قبلا فقط می توانستند با چند عکس و یک ویدیو از طریق یک ویدیو به مشتریان ارائه دهند. و در مورد هزینه ها، Unreal Engine در حال حاضر رایگان است.

وارد Unreal Studio شوید

 

در حالی که شما ممکن است از این پیچیدگی جدید در جهان از تجسم معماری لذت ببرید، ممکن است با این ایده که نیاز به یادگیری یک بسته نرم افزاری دیگر را نیز داشته باشید، از آن استفاده کنید. درک این نگرانی ها، سازندگان موتور Unreal Engine مجموعه ای از ابزارهای Unreal Studio را به ویژه برای کاربران CAD معرفی کردند .

Unreal Studio این اجزاء کلیدی را برای کمک به شما در ارائه رندر در زمان واقعی فراهم می کند:

  • Datasmith - مجموعه ای از افزونه های صادرات / واردات به سرعت تبدیل اطلاعات CAD بومی خود را به فرمت Unreal Engine بدون از دست دادن وفاداری. Datasmith با هزاران نفر از مشتریان تولید را به طور موثر انتقال داده های CAD از بیش از 20 منابع CAD از جمله Autodesk 3ds Max می دهد.
  • ابزار یادگیری - مجموعه ای از تمرین های گام به گام با توجه به تمرکز بر تجسم معماری، از آماده سازی داده ها تا ارائه نهایی است.با سرعت خود یاد بگیرید و از آنچه که به پروژه های خود آموخته اید اعمال کنید.
  • دارایی ها - مواد الگوریتمی برای معماری مشترک و مواد طراحی، به علاوه قالب های صنعت خاص برای ایجاد سریع تجربیات طراحی غوطه وری.
  • پشتیبانی از پشتیبانی یک نفر به یک نفر و یک هیئت بحث و بررسی برای راهنمایی ها، ایده ها و جامعه.

Unreal Studio با شما در ذهن طراحی شده است تا بتوانید با رندر در زمان واقعی برای ارائه بهتر و سریع تر معماری شروع کنید. آنها حتی یک ویدیو کوتاه را که نشان می دهد که اجزای Unreal Studio با یکدیگر همکاری می کنند را برای شما هموار می کند.

 

Unreal Studio در حال حاضر در بتا رایگان است. اکنون ثبت نام کنید و از سفر خود به انقلاب رندر در زمان واقعی شروع کنید!