سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معماری

نظر

 

ساعتهای عجیب و غریب

قهوه خانه ها و باغ های گیاهخواری کنار هم قرار می گیرند، متعصبان گرامیداشت یک وسیله جدید برای بیان عشق خود به سبک مدرنیست بحث انگیز ، با اعتماد به هنرمند گیتو زیمرمن، فرانکفورت است . زیبایی "Blocks of Cuckoo" ساخته شده توسط او، ساعت های سنتی جنگل سنتی جنگل را با بروتالیست مدرنیستی الهام گرفته از معماری اواخر دهه 1960، بازسازی می کند.

این ساعتها بیشتر از زیبایی شناختی متعصبین عجیب و غریب، واکنشی به کاهش طبقه متوسط ??ناشی از افزایش قیمت اجاره در کلان شهرهای مدرن است.

ساعتهای کوکا از دو نشانه وحشیانه الهام گرفته شده است. هتل لا Flaine توسط معمار Bauhaus مارسل Breuer می تواند به عنوان یک قطعه ای از هنر تجسمی ساخته شده برای عصر مدرن و یا یک چشمان خاکستری نشسته به راحتی در محیط آلپ طبیعی طبیعی دست نخورده.در همین حال، خانه ی Glenkerry در لندن توسط Erno Goldfinger، که یک بار به طور متوسط ??ساکن شهر ساکن شهر، ارائه شیوه زندگی است که به سختی برای لندنر از امروز مقرون به صرفه است.

ساعت مچی کلاسیک نماد رفاه طبقه متوسط ??است و نوعی لوکس برای خانه محسوب می شود. نسخه به روز شده، یک ساختار پانل پیش ساخته ("Plattenbau") زندگی شهری و اجتماعی امروز در بلوک های برج مسکونی را نشان می دهد. افزایش قیمت اجاره در کلانشهرها موجب نزول این طبقه متوسط ??می شود. 
گویدو زیمرمن

 
© Guido Zimmermann© Guido Zimmermann

سری "Cuckoo Blocks" Zimmermann اکنون شامل جعبه های لانه برای پرنده های محلی می شود، زیرا متعصب های باغ وحشیانه به طور کامل با NINO gnome محتوا نیستند . نمونه اولیه ای که بر اساس یک ساختمان مسکونی اجتماعی در سیسیلی طراحی شده است، یک مهر و موم از تایید توسط یک جفت ارقام محلی داده شده است. رد سه جعبه لانه "متعارف" در کنار درب، به نظر می رسد هیچ کس پرواز بیش از لانه جوجه.

آثار Zimmermann را می توان از طریق فیس بوک و نمایش مشخصات عمومی و یا در وب سایت رسمی خود در اینجا دنبال کنید .متاسفانه، کوسه ها صدای جیر جیر نیست.