سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معماری

نظر

این جزیره ای است که در جزیره ای عجیب و غریب قرار دارد و این زلزله در ساحل Pembrokeshire فقط 400000 پوند در بازار به فروش می رسد و فرصتی برای فرار از تمدن فراهم می کند.

فک استاک راک برای فروش از طریق آجرهای بنفش است و در سال 1859 ارتقا یافت. اموال غیرمعمول به شدت نیاز به نوسازی دارد، اما دارای کیفی از جذابیت معماری است، که دیوار بیرونی دایره ای است که درست در لبه دریا قرار دارد و نمایش ها را در سرتاسر ساحل Milford Haven.

 

حیاط داخلی آن در حال حاضر با خزندگان پر شده است که نیاز به برش دارند، اما با آرک آجر قرمز و پنجره های خالی بزرگ طراحی شده است. ویژگی های اصلی داخلی از جمله سقف آجری اشغالی، راه پله مارپیچی و ستون های سنگی که در سراسر سه طبقه قلعه اجرا می شود. سرزمین اصلی یک سواری قایق است.

املاک جزیره دارای ریشه های نظامی است که تا اوایل دهه 80 به پایان می رسد زمانی که توماس کرمول پیشنهاد استفاده از آن را برای دفاع در برابر تهاجم فرانسه. فوکود استاک راک بین سالهای 1850 و 1852 ساخته شد و به طور خلاصه در زمان جنگ جهانی اول، قبل از اینکه در سال 1929 خلع سلاح شد، استفاده شود. چند سال بعد، این ساختمان به مبلغ 160 پوند فروخته شد که کاملا با قیمت فعلی خود مقابله کرد.