سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معماری

نظر

فریده اسکوئدو در دوره ی نسبتا کوتاه خود به عنوان یک معمار، بسیار کار خوبی انجام داده است. به این دعوت نامه خود برای طراحی سالن 18 هفتم تابستانی در گالری سرپانتین لندن اضافه کنید - در 38 سالگی، او جوان ترین است و نخستین زن زن از سال 2000 شروع به کار کرد.

 

به طوری که آب و هوای بهار غیر منتظره ای که منجر به راه اندازی می شود چندان تعجب آور است: در این استعداد مکزیکی، فضا برای یک پروژه را خنثی می کند.

Escobedo خالق حرکات بزرگ به دنبال یک ماموریت بزرگ است. نور هدایتش مسجد جامع کوردوبا است، که دارای ویژگی های رومی، گوتیک و مغولی است - او جزء آن را در مدرسه معماری مطالعه کرد و در نهایت شش سال پیش آن را دید.

 

با این حال پروژه های خود را تا به امروز عملا می تواند در یک کلیسا مناسب باشد. غرفه Serpentine یک قدم در مسیر درست است ..

او طرح های حجم مستطیلی را با یک ذهنیت واقعی از فرهنگ ها در نظر گرفت، à la Córdoba.ماژول های پیش ساخته که دیوارها را تشکیل می دهند کاشی های بتنی صنعتی بتن بریتانیا در یک الگوی پیچیده پیچیده که به یک سلولزی یا سیمونیک سنتی مکزیکی شکل می گیرد، مرتب شده اند.مخلوط کردن چنین منابع فرهنگی، شیوه عمل اوست

 

دیوارهای بیرونی از محیط گالری استفاده می کنند، در حالی که حیاط داخلی - یکی دیگر از قدرت های معماری مکزیک - با مرز اندونزی گرینویچ ، 10 مایل شرق است. اسکوبدو می گوید که این تقدیر، دوگانگی متضاد این غرفه موقت را حل خواهد کرد که طی چهار ماه آینده، یک مکان دائمی پیدا خواهد کرد

او می گوید: "حتی اگر شما ساختار را حرکت دهید، همیشه یک زمینه دارد." شما همیشه می توانید خودتان را پیدا کنید تا بدانید که در آن شمال است. مریدین به ما اجازه داد که فضا را به نحوی جامع تر طراحی کنیم. "

به این ترتیب، ساختار به عنوان یک قطب نمادین و متافیزیکی عمل می کند، نه تنها جهت گیری مردم، بلکه اشاره به فرهنگ های شمالی و جنوبی نفوذ.

 

پیچ و تاب و چرخش که ناشی از حجم چرخشی است، یک مزس کوچک را تولید می کنند. اضافه کردن ابعاد به تجربه یک استخر کم عمق، مخروطی است که از یک مخزن زیر زمین، مانند یک خط ساحلی، و یک سقف فولاد ضد زنگ با یک زیر دریایی آینه، پمپ می شود. آنها منافع یکدیگر و همچنین فعالیت بین آنها را منعکس می کنند - پانورامای بصری که هدف Serpentine را نشان می دهند که این مکانی برای بازتاب است. اسکوبدو اینگونه پیچیدگی ها را عمدا به طراحی عمیق مشغول کرده است، او می گوید: "لحظات شگفت انگیز. از بیرون، غرفه به نظر می رسد بسیار ساده است، یک مستطیل ساده، اما هنگامی که شما وارد، سخت درک هندسه، فضای جریان است.

در مرحله طراحی، Escobedo ابعاد سقف فولادی را برای پوشش گسترده گسترش داد. این لندن،بازدید کنندگان، در نهایت، از باران به هم می خوردند و ترجیح می دهند این کار را در یک فضای بزرگتر از پناهگاه اتوبوس انجام دهند. با این حال، آسمان پر از اشکال اولیه، بهترین امکانات دارایی را به نمایش گذاشت. از طریق آجری بی نظیر، نور خورشید جریان دارد، سایه های ریخته گری را می گذارند که با عبور از روز حرکت می کنند. علاوه بر این، تاریکی کاشی های بتنی تنظیم پارک هاید پارک زنده را به جلو می برد.

 

او می گوید: "نور طبیعی تاریک را از بین می برد، تا زمانی که فقط چشم انداز خارج را مشاهده کنید."

بعضی از غرفه های گذشته از مواد مضر است که تامین هوا را محدود می کند و در این روند خفه می شود. سوراخ های اسکوبدو یک نسیم متقاطع را دعوت می کنند که برای عقب نشینی مناسب برگزار می شود، جایی که او می گوید: "شما می توانید [خارج] را ببینید، اما دیده نمی شود."

Escobedo به نظر می رسد خوشحال است که ساختار تکمیل شده همانطور که در مقاله به آن اشاره شد، بازی می کند. با این حال، تماشای مهمان ها در داخل و خارج فیلتر می کند، چشم هایش به اجزای مختلف می افتد، شاید بدانند که چگونه می توان آنها را بهبود بخشید. سپس او می گوید: "شما هرگز ساخت یک ساختمان را پایان نمی دهید."

 

دفعات بازدید: بعد چرا غرفه ها آیتم های جدید جمع است