سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معماری

نظر

این فقط درمان سل بود که در Sanimator Paimio سانتریفیوژ انقلابی بود - معماری swooping آن، طراحی شده توسط Alvar Aalto، همچنین شایسته بود. در حال حاضر این ساختار جدید مدرن در جنوب غربی فنلاند برای فروش است.

این فقط درمان سل بود که در Sanimator Paimio سانتریفیوژ انقلابی بود - معماری swooping آن، طراحی شده توسط Alvar Aalto، همچنین شایسته بود. در حال حاضر این ساختار جدید مدرن در جنوب غربی فنلاند برای فروش است.در سال 1933، در جنگل Paimio، مجتمع Functionalist تکمیل شد. معمار همچنان در طول عمر خود به ساختن یک تئاتر عملیاتی در دهه 1950 ادامه داد.

آلتو گفت: "هدف اصلی ساختمان، به عنوان یک ابزار پزشکی عمل می کند."

این در دهه 1960 به یک بیمارستان عمومی تبدیل شد و بعد از شروع بیماری سل شروع به از بین رفتن کرد.

پیمینیو سانتریفیوژ برای ساختن نور خورشید و هوای تازه طراحی شده بود. اتاق های بیمارستان پنجره های بزرگ داشتند تا در نور خورشید و بالکن هایی که به جنگل های کاج اطراف آن نگاه می کردند، جلب شود. اقامت در تراس بزرگ سقف بخشی از روال های درمان روزانه بود.

 

آلتو و همسرش آینو همه چیز را در داخل سالن غذا به داخل و مبلمان خود طراحی کرده اند. این زوج از طرح رنگی آرام بخش خاکستری، زرد، نعناع سبز و آبی در فضاهای عمومی خود استفاده کرده است - که امروز دقیقا حفظ شده است.

بر اساس گزارش روزنامه فنلاند Turun Sanomat، این ناحیه ساختمان محافظت شده از میراث را از طریق مرکز املاک و مستغلات Turku Region بر اساس مناقصه فروش می کند و دوره پیشنهاد منقضی به پایان رسید 23 آگوست است.