سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معماری

نظر

اتاق های چای توسط چارلز رنمی مکینتاش، در V & A Dundee جدید بازسازی شده است که بر روی 150 روزه معمار نشان داده شده است.

مکینتاش Ingram Street Tearooms خانم کرانستون را در سال 1907 طراحی کرد که شامل بلوط بلوط 13.5 متری طولانی است. یکی از پروژه های کلیدی طراح اسکاتلندی که یکی از پروژه های کلیدی طراح اسکاتلند محسوب می شد، ایده هایش را برای کتابخانه هنر مدرسه گلاسگو که در سال 1909 تکمیل شد، شکل داد.

هنگامی که ساختمان در سال 1971 تخریب شده و در انبار ذخیره شده، اتاق بلوط توسط موزه های گلاسکو نجات یافت. اکنون در ماه سپتامبر به طور عمومی در موزه طراحی شده Kengo Kuma بازسازی خواهد شد.

فیلیپ لانگ، مدیر موزه، گفت: "پروژه ای برای حفظ و بازسازی یک کل داخلی توسط چارلز رنی مکینتاش، که تقریبا 50 سال نامعلوم است، یکی از بخش های هیجان انگیز ایجاد V & A Dundee است."

"هنگامی که ما در مورد ایجاد گالری برای موزه جدید گفتگو داستان تاریخ اسکاتلند طراحی، قرار بود حیاتی مکینتاش در راه اصلی نمایش داده شد، افزود: طولانی است.

 

این پروژه 1.3 میلیون پوند، بخشی از دولت اسکاتلندی است که 100000 پوند خرج کرده است، در حالی که صندوق هنر و میراث فرهنگی مبلغ 200000 پوند و 400 هزار پوند هزینه می کنند.

 

این تنها اتاق چای طراحی شده مکینتاش نیست که عناوین خبری را تولید می کند. بیش از آن درگلاسکو، اتاق چای Willow Tea خود را در خیابان Sauchihall 217 درست کرده است که از دوازده سالگی بازسازی 10 میلیون پوند است. فضای Art Nouveau که در رده A قرار دارد، تنها نمونه ای از یک اتاق چای مکینتاش است تا بتواند در تمام طول عمر آن زنده بماند.